2013. április 7., vasárnap


*KE*

Egy reggel úgy döntesz, kimész a parkba rajzolni, mert jó idő van. Összeszeded azokat a cuccokat, amikre szükséged lesz, és elindulsz. Mikor oda értél szépen ráérősen kipakolsz, és közben élvezed a jó időt. Először nem tudod, mit rajzolj, de ekkor meglátsz egy nagyon helyes, göndörhaju fiút, aki épen egy padon ülve olvas. Úgy döntesz, hogy rajzolsz egy portrét a fiúról. Pont jó is lesz, mert nem mozog sokat. Miközben rajzolsz, észre se veszed, hogy a srác is felfigyelt rád. Eltelt egy két óra és te már majdnem kész vagy a rajzzal. Felnézel, hogy lásd biztos jól rajzoltad-e le, de mikor odanézel már nincs ott. Ekkor valaki rád köszön, amitől megijedsz.

Fiú: Szia, Harry vagyok. Gondoltam bemutatkozok, ha már én vagyok a modelled.

Te: Uh észre vetted? Bocs nem akartam……én csak….Amúgy (te neved) vagyok.

Harry: Megmutatod milyen lett?

Te: Persze, de nem vagyok profi szóval…. *megmutatod neki*

Harry: Ez nagyon jó! Öm……nincs kedved meginni velem valamit?

Te: De, szívesen.

Elmész Harryvel meginni egy kávét. Nagyon jól érzitek magatokat. Mikor úgy döntesz haza mész Harry elkéri a teló számod. Ráírod a rajzra és Harrynek adod. Mikor elfordulsz a sarkon meg csörren a telefonod. Mikor felveszed Harry hangja szólal meg a telefonban.

*Szia lenne kedved holnap találkozni velem?*

Te: De persze.

*okés akkor holnap, szia.*

Másnap elmész a randira. A randi végén Harry megcsókol. Pár randi után Harry megkérdezi lesz-e a barátnője, amire te igent mondasz.


1 megjegyzés: