2013. március 27., szerda


*KE*

Te és Louis már kis korotok óta barátok vagytok,de te mindig is többet éreztél iránta,de mivel úgy érezted,hogy Louis soha nem fogja, viszonozni ezért megpróbálsz tovább lépni. Valamelyik nap el is hív az egyik srác a sulidból randizni. Természetesen elmondod a legjobb barátodnak Louisnak akit látszólag nem érdekel. Ezért egy kicsit legbelül el is szomorodsz, de megpróbálsz nem törődni vele. Egy nappal a randi előtt megbeszélsz Louisval egy talit a parkba. El is mész a megbeszélt helyre és időben ott is vagy, de Lou még nincs ott. Egyszer csak valaki a hátad mögül megszólít. Louis áll ott egy rózsával a kezében és ezt mondja neked:

Lou: Nem randizhatsz azzal a fiúval.

Te: Miért?

Lou: Mert már nagyon régóta szerelmes vagyok beléd, de sosem volt bátorságom elmondani.

Te: Én is szerelmes vagyok beléd!

Lou:*mosolyogva*Tényleg?

Te:Igen, de én se mertem elmondani.

Ezután Louis odamegy hozzád és megcsókol.

2 megjegyzés: