2013. március 29., péntek


*KE*

Harry a legjobb barátod már nagyon régóta. Ott voltál mikor bejutott az x-factorba és az óta is mindenben  támogatod. Egy délutánon sétáltok és szóba jön a szilveszter, ami két nap múlva lesz. Arról beszélgettek a bárhová mehetnétek hová mennétek megünnepelni az újévet. Te azt mondod, hogy New Yorkba mennél aTimes Square-re mennél, Harry meg azt , hogy mindegy csak olyannal legyen, aki fontos számára. Másnap késő este már pizsamába nézed a TV-t, mikor türelmetlen kopogást hallasz. Kinyitod és Harry áll az ajtóban:

Harry Siess, öltözz fel, egy óra múlva indul repülő

Te: Hova?

Harry: New Yorkaba, elviszlek a Times Square-re szilveszterezni.

Te nem is akarsz hinni a fülednek, de miután Harry nagyon sürgetett nem nagyon volt időd a meglepődni. Harryvel elmentetek a reptérre, felszálltatok a repülőre, ahol te szinte rögtön el is aludtál. Másnap nagy dudaszóra lettél figyelmes és mikor felkeltél láttad, hogy már egy szállodában vagy. Kinéztél az ablakon és láttad, hogy az emberek már mindenféle vicces kalapba és dudákkal mászkálnak. Este már te is Harryvel mászkál az utcákon.

*Éjfél előtt tíz perccel a Times Squeren*

Te:*nagy mosollyal az arcodon*El sem hiszem, hogy itt vagyok.

Harry: Örülök, hogy boldog vagy.

*két perc szilveszterig*

Te: Oh de így csak az én szilveszterem olyan amilyet szerettem volna.

Harry: Nem, mert én is olyannal vagyok, aki nagyon fontos számomra.(te neved) szerelmes vagyok beléd.

Meglepődve nézel Harryre, de aztán hallod, hogy már elkezdték a visszaszámlálást és már csak öt másodperc van hátra. Elmosolyodsz, és pont éjfélkor megcsókolod Harryit, aki először meglepődik, de utána visszacsókol. Ezek után összejöttök és Harry Londonba mindenki előtt bemondja egy rádióműsorba, hogy már nem szingli.

1 megjegyzés: